Veel gestelde vragen

 

TIP: ->Heeft u kettingen in uw winkelwagentje en u wilt de halskettingen bewaren voor een volgende keer?

Maak dan een gratis account aan. De inhoud van uw winkelwagentje wordt  automatisch bewaard tot de volgende keer dat u inlogd op onze site.


Zijn de halsketting Nikkel vrij?

Ja de halskettingen zijn nikkel vrij. Echter en dat is de uitzondering. In sommige verfsoorten wordt nog nikkel gebruikt. Hierdoor kunnen er resten nikkel voorkomen op geverfde halskettingen. Dit is echter in verf gebonden nikkel (meestal zouten en andere verbindingen) en geen metallisch nikkel. De metalen delen van de sieraden zijn nikkel vrij.

Zijn de halskettingen zwaar?
Wij vermelden altijd een gewicht (in grammen) bij de halskettingen. Op basis van dit gewicht berekenen wij de verzendkosten. 
Welke verzendkosten berekenen jullie?
Wij gaan uit van het totaal gewicht van de halskettingen order. In ons overzicht van de verzendkosten staat een tabel opgenomen op basis van de verzendkosten zoals TNT post die hanteert. Orders boven de 30 euro versturen wij gratis door heel Europa!

Waarom zijn jullie halskettingen zo goedkoop?

Dehalsketting is ontstaan uit een hobby. Een hobby wat in de loop van de tijd is uitgegroeid tot een goed lopende sieraden site. Echter zijn wij altijd van mening gebleven dat de halskettingen die wij verkopen goed en goedkoop moeten zijn. Daarom besteden wij een zeer beperkt budget aan marketing (reclame en advertenties) en vormgeving (website en fotografie). Door deze wijze van werken blijven wij goedkoop.

Hebben jullie alle sieraden op voorraad?

Ja wij hebben alle halskettingen op voorraad. De sieraden webwinkel is zo ingericht dat artikelen die niet op voorraad zijn ook niet verkocht kunnen worden. Tijdens het bestelproces wordt dit duidelijk aangegeven en u kunt vervolgens het bestelproces niet afronden. Lukt het afronden van het bestelproces wel en krijgt u de e-mail dat de bestelling geplaatst is dan zijn de halskettingen ook op voorraad!

Indien om wat voor reden ook tijdens het betaalproces de betaling wordt afgebroken dan kan het zijn dat uw winkelwagentje aangeeft dat de artikelen niet meer op voorraad zijn. Dit is correct daar u ze net zelf gekocht heeft! en het waarschijnlijk de laatste van de voorraad was.

Hoe snel versturen jullie de sieraden?

Wij proberen de halskettinge altijd binnen 24 uur na betaling te verzenden (op werkdagen, want op zondag zijn wij vrij). Wij werken met een voorraad. Alle kettingen die op de site te koop staan hebben wij ook op voorraad. Daarom kunnen wij direct na betaling de sieraden versturen. Hierdoor heeft u in Nederland de kettingen meestal al de volgende dag in huis.

Kan iedereen bij jullie kopen?

Ja natuurlijk. Wij hebben klanten over (vrijwel) de gehele wereld.

Natuurlijk moet je als minderjarig wel toestemming hebben om bij ons te kopen. Maar zelfs dan... ruilen of retour sturen is altijd mogelijk. Wij betalen per omgaande het factuur bedrag retour.

Kan ik kettingen retour sturen of ruilen?

Ja dat kan, mits de halskettingen niet zijn gedragen en niet stuk zijn! Elke webwinkel in Nederland is gebonden aan de wet kopen op afstand, waarin is opgenomen dat een artikel altijd binnen 14 dagen mag worden geretourneerd. 

U dient de halskettingen te versturen in de originele verpakking (luchtkussen envelop en of door) voorzien van voldoende frankering naar onderstaande adres. Kettingen die tijden het transport stuk gaan worden niet vergoed. Na aankomst van de kettingen krijgt u per omgaande uw geld terug.

Ruilen is ook altijd mogelijk!

De sieraden kunt u retour sturen aan:

Asiera
De Gast 78
9801 AH  Zuidhorn (NL) 
 

Herroepingsrecht

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@sjalenwebshop.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Voor het melden van een herroeping kun u ook gebruik maken van dit formulier: herroeping

Mijn Kettingen zijn stuk aangekomen! Wat moet ik doen?

Stuur ons direct een e-mail of bel ons op. Wij proberen het dan zo snel mogelijk op te lossen.

Ik wacht al meer dan een week op mijn bestelling, wat moet ik doen?

Laat het ons weten, per e-mail info@dehalsketting.nl of per telefoon op 0031  (0)594 505908. Wij proberen dan zo snel mogelijk een oplossing te bieden.

Mijn betaling is mislukt. Wat moet ik doen?

Indien een betaling om wat voor reden ook niet lukt dan krijgt u van ons altijd bericht over de status van uw bestelling. In dit bericht staan ook de betaalgegevens voor uw halskettingen order.

 Betalingen kunt u sturen naar bankrekeningnummer IBAN: NL28 KNAB 0255 5787 84 t.n.v. Asiera

Ik heb wel een bestelling geplaatst maar geen e-mail ontvangen?

Onze halskettingen webwinkel is zodanig opgezet dat u van een bestelling altijd een bevestiging moet ontvangen. Is deze niet aangekomen? (wellicht e-mail adres niet correct?) Dan kun u het beste een e-mail naar info@dehalsketting.nl toesturen. Wij sturen u dan de factuur alsnog per e-mail toe.

U kunt u ons ook altijd bellen op (NL) 0594 505908.

 

U kunt u ons ook altijd bellen op (NL) 0594 505908.

Natuurlijk zijn er veel meer vragen dan antwoorden. U kunt altijd een e-mail sturen naar info@sjalenwebshop.nl Wij beantwoorden uw e-mail zo snel mogelijk.

Klachten en komen wij er niet uit dan....

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@sjalenwebshop.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."


Recent bekeken

Geen artikelen